30 Mayıs 2012

zigot

Dünya ne kadar etrafımızda dönüyor. Belki de dünyayı biz döndürüyoruz.. Dünya kadın mı? Kadın çekirdekte mi?
Yıllarca biyoloji dersi gördük. Sperm ve döllenmiş yumurta arasındaki farkı öğrenememiş olduğumuzu gördüm ben; "Kürtaj cinayetse, mastürbasyon soykırımdır." cümlesiyle.. Regl de mi soykırım? Döllenmemiş yumurtaları atıyoruz. Ezberci eğitim beyin cinayetidir.
Tecavüz edilen kadın döllenmiş yumurtasından nefret eder. Yumurtası olmasından nefret eder. Kadın olmasından nefret eder. Tecavüz kişilik cinayetidir.
Zorla evlendirilmiş, kaçırılmış kadın için kocası kabustur. Cinselliği şiddettir. Fiziksel şiddettir. Ruhsal şiddettir. Şiddet hücre cinayetidir.
Sorunsal gebeliği sonlandırmak sağlık açısından önemlidir. Anneye zarar verecekse sonlandırılır. Ancak herkes şuursuzca seks yapsın, yumurtalar büyük zevkle döllensin, sonra zamanı değildi diye kürtaj olsun. Bu noktada cinayet vardır! Buna önlem tabi ki alınmalıdır. Yasa olur, tasa olur. Mantık sınırları içerisinde sorun yoktur. İflas eden bir aile artık bakamayız diye asla çocuklarının hayatını sonlandırmaz. Gözden ırak gönülden ırak olabilir. İç gözünüz çıkmasın.
Şiddet büyük sorun.Yaşlıya şiddet,doktora şiddet, öğretmene şiddet,askere şiddet,kadına şiddet,çocuğa şiddet,sanatçıya şiddet,sporcuya şiddet.. Hangi topluluktaysa kişiler o zaman ayaklanıyorlar. Şiddete gerekli yasalar getirilse..Eğitim büyük sorun. İçi boş okulların. Eğitim içeriği doldurulsa.. O zaman zigota şiddet te bir şekilde önlenmez mi?

İnsan tavuğu da yer yumurtayı da.




0 yorum: